Sunday, November 11, 2018

ЉУБОВНИ ЦИТАТИ ОД НАШИ ПИСАТЕЛИ

- Ништо не е повидливо и ништо не е поприсутно од твоето отсуство. (Петре М. Андреевски)
- И мојата душа нека биде твоја, а мое да биде твоето лице. (Ацо Караманов)
- Ќе те претплатам на вечна љубов и вечни времиња, ќе те љубам и губам и во пости и пред гости, само да ме сакаш. (Петре М. Андреевски)
- Па сепак, окото и увото се праг на надежта, што она ја засолнила. (Гане Тодоровски)
- Не иди, зашто жалосна би била, и колку да те копнеам – се ледам. (Блаже Конески)

- И ништо не ми расправај, ништо не ме прашувај – да биде тишина... (Гого Ивановски)
- Дојди, свои сме, јас – глад, а ти прекор, обајцата до корен она што сме. (Славко Јаневски)
- Два конца парај од срцето драги, едниот црн е, а другиот црвен, едниот буди морничави траги, другиот копнеж и светол и стрвен. (Блаже Конески)
- Ги расклопувам очите. Во мојата уста твоето име, наместо Господовото. (Кочо Рацин)
- Ќе ме сотрат еден ден чинам или убавите жени или лошите вина. (Гане Тодоровски)
- Патував долго, патував цела вечност, од тебе до мојата небиднина. (Ацо Шопов)
- Сама себеси врата – сама себеси клуч. (Анте Поповски)
- Голапче мало убаво, голапче златокрилесто, кога ти дојде при мене, кога в часот побегна? (Константин Миладинов)
- Твојата молбена закана, твојата лукавост нежна и сите твои слатки измами ги знам. (Ацо Шопов)
- Ќе влезам тивко, кротко ќе си седам крај тебе, во мракот втренчен да те гледам сам. (Никола Вапцаров)
- Еден ден ќе се сретнеме како бротче од хартија и лубеница што се лади во реката. (Никола Маџиров)
- Го земам твоето име како мое, а затоа ти подарувам бесмртност, кондензиран воздив по тебе. (Кочо Рацин)
- Со благост те љубам тогаш кога правиш сѐ за 

No comments:

Post a Comment

"МAКЕДОНИЈО ГОРДОСТ МОЈА!" - ЃОРЃИ ЃОРГИЕВСКИ

ЃОРГИ ЃОРГИЕВСКИ, Ѓе.Ѓе., е роден на 3 мај 1939 година во село Подмочани, Преспа. Потомок е на револуционери, татко му Лазар и дедо му Ѓор...